Ernani (1844, Venècia): «Oh de’ verd’anni miei», cavatina de Don Carlo (acte III) [Rodríguez]; «Odi il voto», ària alternativa d’Ernani (acte II) [Bros]; «Oh sommo Carlo», concertant final de l’acte III [Stanisci, Fadó, Rodríguez, Relyea i cor]
Macbeth (1847, Florència / 1865, París): «Studia il passo, mio o figlio... Come dal ciel precipita», recitatiu i romança de Banco (acte II) [Relyea]; «Oh figli, oh figli miei... Ah, la paterna mano», recitatiu i ària de Macduff (acte IV) [Bros]; «Patria oppressa», cor de refugiats escocesos de la versió de Florència (acte IV) [cor]; «Perfidi! All’Anglo contro me v’unite... Pietà, rispetto, amore», recitatiu i ària de Macbeth (acte IV) [Rodríguez]
I lombardi alla prima crociata (1843, Milà): Preludi de l’acte III (Gleusteen, violí); «No! Giusta causa non è d’Iddio», concertant final de l’acte II [Stanisci, Fadó i cor]; «O Signore, dal detto natìo», cor de croats llombards (acte IV) [cor]; «La mia letizia infondere», cavatina d’Oronte (acte II) [Ventre]; «Un breve istante», concertant final [Stanisci, Fadó, Relyea i cor]
La forza del destino (1862, Sant Petersburg / 1869, Milà): Preludi de la versió de Sant Petersburg; «Le minaccie, i fieri accenti!», duo de Don Alvaro i Don Carlo di Vargas (acte IV) [Ventre i Rodríguez]; Escena final de la versió de Sant Petersburg [Stanisci, Ventre, Bilyy, Relyea, Palloni i cor]
Alzira (1845, Nàpols): «Irne lunge ancor dovrei», ària de Zamòro (acte II) [Bros]
Il corsaro (1848, Trieste): Preludi; «Egli non riede ancora!... Non so le tetre immagini», recitatiu i romança de Medora (acte I) [Stanisci]; «Tutto parea sorridere», recitatiu i ària de Corrado (acte I) [Bros i cor]; «Vieni, Gulnara», duo de Gulnara i Seid (acte III) [Stanisci i Bilyy]
Aida (1871, el Caire): Obertura (inèdita fins a l’estrena el 1940 a Nova York); «Vieni, o guerriero vindice» (acte II) [cor]