Les vêpres siciliennes / I vespri siciliani (1855, París): Obertura; «Et toi, Palerme», ària de Procida (acte II) [Relyea]; «Ô jour de peine», ària d’Henri (acte IV) [Bros]; «Mercè, dilette amiche», ària d’Elena (acte V) [Rancatore i cor]
I masnadieri (1847, Londres): Preludi [Pestalozzi, violoncel]; «Di ladroni attorniato», romança de Carlo (acte II) [Bros]; «Un ignoto, tre lune or saranno», ària de Massimiliano (acte III) [Relyea]
Giovanna d’Arco (1845, Milà): «Sempre all’alba ad alla sera», cavatina de Giovanna (pròleg) [Mosuc]
Jérusalem (1847, París): «Je veux encore entendre», cavatina de Gaston (acte II) [Siragusa]; «Ô mes amis, mes frères d’armes», ària de Gaston (acte III) [Bros]
Il trovatore (1853, Roma) / Le trouvère (1857, París): «D’amor sull’ali rosee», ària de Leonora (acte IV) [Mosuc]; «Quoi! Qu’ai-je vu!», escena final de la versió de París [Casariego, Aguilar, Bros, Alaimo i cor]
Stiffelio (1850, Trieste): Obertura; «Stiffelio?... Eccomi», escena final [Casariego, Bros, Relyea i cor]
Un ballo in maschera (1859, Roma): «Alzati! Là tuo figlio a te concedo riveder... Eri tu que macchiarvi quell’anima», recitatiu i ària de Renato (acte III) [Alaimo]; «Forse la soglia attinse... Ma se m’è forza perderti», recitatiu i romança de Riccardo (acte III) [Bros]
La Traviata (1853, Venècia): «È strano!... Ah fors’è lui», recitatiu i ària de Violetta (acte I) [Rancatore i Siragusa]; «Di Provenza il mar», ària de Giorgio Germont (acte II) [Alaimo]; «Lunge da lei... De’ miei bollenti spiriti», recitatiu i ària d’Alfredo (acte II) [Siragusa]; «Pura siccome un angelo», duo de Violetta i Giorgio Germont (acte II) [Mosuc i Alaimo]