ANNALS
GRAN TEATRE DEL LICEU
TEMPORADES
CERCADOR
PRESENTACIÓ
ESPECTACLE
Ballet d'Anna Pavlova III
Fitxa
Programa de mà
Fotografies
Vídeos i àudios
temporada 1929/1930 · Dansa
Noces poloneses
Ballet
Música:
Krupinski
,
Coreògraf/a:
Mieczyslas Pianowski
El trencanous
Ballet
Coreògraf/a:
Lev Ivanov / Marius Petipa
,
Compositor/a:
Piotr Íllitx Txaikovski
Fulles de tardor
Ballet
Llibretista:
Anna Pavlova
,
Música:
Frédéric Chopin
,
Coreògraf/a:
Anna Pavlova
Bal costumé (popurrí)
Ballet
Compositor/a:
Alexander Serov / Luigi Boccherini / Grossman / Edvard Grieg / Alexander Glazunov
La mort del cigne (Saint-Saëns)
Ballet
Música:
Camille Saint-Saëns
,
Coreògraf/a original:
Michel Fokine
La bella dorment (L'ocell blau)
Ballet
Coreògraf/a original:
Marius Petipa
,
Compositor/a:
Piotr Íllitx Txaikovski
15 GEN 1930 Dimecres 22:00 Gran Teatre del Liceu
Funció de la temporada: 66
REPARTIMENT Noces poloneses
La fiancée
V. Faucheux
Le fiancé
Mieczyslas Pianowski
Le père de la fiancée
Mr. Markovski
La mère
Sta. Nikitina
Masurca
León Woizikowsky
Nina Kirsanova
Sr. Borowansky
REPARTIMENT El trencanous
Grand Pas de deux
Anna Pavlova
Pierre Vladimirov
REPARTIMENT Fulles de tardor
El crisantem
Anna Pavlova
El jove poeta
Pierre Vladimirov
El vent del nord
A. Hitchins
REPARTIMENT Bal costumé (popurrí)
Scène dansante
C. Mather
Mieczyslas Pianowski
Czárdás
Nina Kirsanova
León Woizikowsky
Danse hollandaise
D. Elkington
Mr. Markovski
Grand pas hongrois
Anna Pavlova
Pierre Vladimirov
REPARTIMENT La mort del cigne (Saint-Saëns)
El cigne
Anna Pavlova
REPARTIMENT La bella dorment (L'ocell blau)
Ballarí/na
Felia Dubrovska
A. Hitchins
FITXA TÈCNICA
Mestre/a de ball
Ivan Clustine
Noces poloneses
Escenografia i vestuari
Drabek
El trencanous
Escenografia i vestuari
Constant Korovin
Fulles de tardor
Escenografia i vestuari
Constant Korovin
ANECDOTARI
Funció en honor del rei Alfons XIII - que no hi assisteix - i de les comissions i representants estrangers de l’Exposició Internacional de Barcelona. A dos quarts de dotze es presenta el dictador Miguel Primo de Rivera.
OBSERVACIONS
- Crítica: Diario de Barcelona, 16 gener 1930.