ANNALS
GRAN TEATRE DEL LICEU
TEMPORADES
CERCADOR
PRESENTACIÓ
ESPECTACLE
Der Freischütz
Fitxa
Programa de mà
Fotografies
Vídeos i àudios
temporada 1886/1887 · Òpera
Der Freischütz
Òpera
Llibretista:
Johann Friedrich Kind
,
Compositor/a:
Carl Maria von Weber
Totes les funcions - Fes clic per triar una funció
18 DES 1886 Dissabte 20:30 Gran Teatre del Liceu
19 DES 1886 Diumenge 20:30 Gran Teatre del Liceu
21 DES 1886 Dimarts 20:30 Gran Teatre del Liceu
24 DES 1886 Divendres 20:30 Gran Teatre del Liceu
25 DES 1886 Dissabte 20:30 Gran Teatre del Liceu
30 DES 1886 Dijous 20:30 Gran Teatre del Liceu
02 GEN 1887 Diumenge 20:30 Gran Teatre del Liceu
04 GEN 1887 Dimarts 20:30 Gran Teatre del Liceu
06 GEN 1887 Dijous 15:00 Gran Teatre del Liceu
09 GEN 1887 Diumenge 15:00 Gran Teatre del Liceu
11 GEN 1887 Dimarts 20:30 Gran Teatre del Liceu
20 GEN 1887 Dijous 20:30 Gran Teatre del Liceu
23 GEN 1887 Diumenge 20:30 Gran Teatre del Liceu
29 GEN 1887 Dissabte 20:30 Gran Teatre del Liceu
09 FEB 1887 Dimecres 20:30 Gran Teatre del Liceu
15 FEB 1887 Dimarts 20:30 Gran Teatre del Liceu
Funció de la temporada: 64
REPARTIMENT
Ottokar
Giuseppe Rizzini
Kuno
Pietro Cesari
Agathe
Erminia Borghi-Mamo
Ännchen
Luigia Lorenzi
Kaspar
Luis Visconti
Max
Giovanni Battista De Negri
Un eremita
Lluís Miró
Kilian
Paolo Wulmann
Samiel
Domènec Campins
FITXA TÈCNICA
Direcció musical
Joan Goula
Escenografia
Marià Carreras
Salvador Carreras
OBSERVACIONS
Llibret de Friedrich Kind; traducció italiana de Francesco Guidi i recitatius de C. Romani.
L’òpera és cantada en italià i anunciada com “Der Freyschütz”. El poble la coneix com “Els freixuts”.
L’escenògraf Marià Carreras no havia acabat la decoració del segon acte, però no es podia ajornar la primera representació perquè es volia que coincidís amb el dia del centenari del naixement de Weber.
No es sap en certesa les dates exactes d'actuació de Marianna Lodi i Luigia Lorenzi interpretant "Annetta".
A l’acte tercer s’executa “L’invitation à la valse” de Weber en l’orquestració de Berlioz.
Nota: "Los Srs. Pietro Cesari y Paolo Wulmann se han encargado de partes insignificantes para el mayor realce de l’obra".
Crítica: Diario de Barcelona, 20 desembre 1886 i 21 desembre 1886.