ANNALS
GRAN TEATRE DEL LICEU
TEMPORADES
CERCADOR
PRESENTACIÓ
ESPECTACLE
Espectacle de música, comèdia i balls V
Fitxa
Programa de mà
Fotografies
Vídeos i àudios
temporada 1848/1849 · Espectacle
Por no explicarse
Teatre
Autor/a:
Ramón de Navarrete
Furlanga valenciana
Ball
Polca
Ball
Coreògraf/a:
Manuela García
Paso cosaco
Ball
El jaleo
Ballet
Coreògraf/a:
Josep Alsina
,
Compositor/a:
Juan Daniel Skoczdopole
Acte de recital
Recital
El oberñac
Ball
Autor/a:
Mr. Ratel
La inglesita
Ball
20 JUL 1848 Dijous 20:00 Gran Teatre del Liceu
Funció de la temporada: 102
REPARTIMENT Por no explicarse
Primer actor i director
Antoni Valero
REPARTIMENT Polca
Ballarí/na
Eduard Pons
Cecília Pons
REPARTIMENT Paso cosaco
Ballarí/na
José Tercero
Carolina Alemany
REPARTIMENT El jaleo
Ballarí/na
Emília Lozano
Francisco Llampayas
REPARTIMENT Acte de recital
Solista
Alberto Bozzetti
I Lombardi
Fanny Salvini-Donatelli
I Lombardi
Gaetano Ferri
Don Pasquale
Giovanna Rossi-Caccia
Don Pasquale, Le domino noir
Giovanni Mitrovich
I Lombardi
REPARTIMENT La inglesita
Ballarí/na
Eduard Pons
Cecília Pons
FITXA TÈCNICA
Orquestra
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu
ANECDOTARI
L'espectacle és anunciat com "gran función estraordinaria á beneficio de diez parejas de niños de ambos sexos, alumnos que fueron en la temporada anterior bajo la instrucción del profesor Don José Alsina". "La inglesita" va ser interpretada per 5 parelles d'alumnes i "Furlanga valenciana" per 16 alumnes d'ambdós sexes.
OBSERVACIONS FUNCIÓ
PROGRAMA
- Por no explicarse (Ramón de Navarrete). Obra en 1 acte - Polca(Manuela García, coreografia). Ball - Paso a cosaco. Ball - El jaleo (Juan Daniel Skoczdopole; coreografia de Josep Alsina). Ball - Cavatina de Don Pasquale (Gaetano Donizetti) - Duo de Don Pasquale (Gaetano Donizetti) - "El oberñac" (Mr. Ratel, coreografia). Paso cómico bailable - "La inglesita" (Barthélemy Mathieu, coreografia) - Ària de Le domino noir (Daniel-François-Esprit Auber) - Tercet de I lombardi alla prima crociata (Giuseppe Verdi) - "Furlanga valenciana y jota"
OBSERVACIONS
Crítica: Diario de Barcelona 22/07/1848.